Wednesday, January 6, 2010

2nd Langkawi

HARI KEDUA:
aku tade dalam ini ceriter coz: aku dok dlm bilik seminar dr jam 8am-5pm. chet! terlepas peluang aku nak jenjalan & posing ngan babyhadi! daddy dia aje yg bergambo.... huhuuu... huwaaa....
depa bgn lewat jam 10am baru nak gerak dari bilik. depa breakfast cum lunch. terus gi 1st destinasi:
langkawi cable car & geopark
nothing much to explain just pic.. more pics... more pics... click here, click there! the best things is HADI IS ENJOYING HIMSELF while his daddy took him go jalan2 here & there... huhuhuu..
teruja beb!
AKU???? tgh kursus! huwaaa....
depa sampai balik dari cable car jam 4pm.
hubby dah janji ngan aku nak bawak aku g laut... yeeahoooo... dapat naik banana boat & jetski! TAPI, mak-aih, mahalnya sewa: banana-boat RM60/ride, payung terjun RM50/ride, jetski RM150/ride (0.5jam) eeeeeeeee..... kopak duit aku! apa ade hal - JANJI, AKU ENJOY!

tup..tup... ternampak lah pulak geng2 artis: hasnol, fouziahgous, ekram... etc... tgh enjoy jugak!
maka, malam pun tiba! kami balik mandi jap - siap2, pastu kuar balik g diner. CIAN hadi, tidor dia tak lena! kejap tido, kejap bangun, sian dia.... letih dia... takpe ye hadi, sekali-sekala...
habish makan - lepak hotel - kasi tido hadi - iron baju - FB - tido @ 1.00pagi!
yawnnnnnnnnnn.... gdnite, esok sambung lagik...